kävijälaskuri

maanantai 21. tammikuuta 2013

viikko takana!

heiimoiii!

Pääsen vihdoin nyt itse blogiin!:)

Olen ollut täällä viikon! Yhteen viikkoon on mahtunut kaikkea: huonoja, hyviä ja hauskojakin juttuja:)

Olen ollut kipeenä, mutta olen nyt terve! jippiii! Täällä talossa olin toinen, joka sai oksennustautia... Ja mun jälkeenkin pari sai samaa tautia. Nyt Hanna(jonka kotona majoitun ja toimii koulun/päiväkodin johtajana) sairastaa Malariaan! ei ole yhtään kiva juttu! :// Toivottavasti parantuu mahd. pian! Ja oksennustauti pois kokonaan täältä! :)

Viime lauantaina käytiin porukan kanssa Kaneshie -suurtorilla, tai siis marketilla. Se on valtavan iso! Ekasta kerroksesta löytyy ruokaa, kaloja, hedelmiä, kasviksia ym. Tokasta kierroksesta löytyy tavaroita mm. kirjoja. 3. kerroksesta löytyy... IHANAN KANKAITA! superihania kankaita! OLi sikavaikeeta valita ja ostaa :) Tuli ostettua pari kangasta:) Tämän viikon lopussa ompelija olisi tulossa tänne... :) Voisi teettää toisesta kankaasta mekon ja toisesta sellasen kesämäisen haalarin;)

Eilen (Sunnuntaina) minä olin 2 suomalaisen (Iidan ja Tarleenan) kanssa Kokrobite-rannalla! Oli superihanaa käydä uimassa! Me otettiin aurinkoa, käydä uimassa ja syömässäkin! arvaa mitä olen syönyt... PITSAA!!!!!!!!!! :D oli ihan luksuksen tuntuista, kun söin sitä! :) Kokrobite-rannalla tuli nähtyä paljon brittiläisiä.. He ovat siis lomalla täällä... :) Monet miehet tulivat kysymään meiltä tytöiltä mistä tullaan ja kaikkea huh! mut ollaan alettu toteuttaa niihin! Minulla oli helpompaa kuin noilla tytöillä, kun minä voin hyvin olla kuulematta ja kävellä vaan pois ohi :) heh! Tuli otettua vähän aurinkoa, ihanaaa! :))

Tänään yksi ope oli poissa ja mua pyydettiin menemään sijaiseksi... apua! Vedin yhden suomalaisen vapaaehtoistyöläisen mukaan opettamaan! :D Eka oli enkkua! EYE, HAIR, NOSE, EAR jne. Lapset istuivat yllättävän rauhallisesti! Jos verrattiin viime viikkoon:) Ja sitten jotain yleistietoa: Mistä tehtiin tuolit, pöydät jne. Ja sit MATIKKAA!!!!! :D Mun inhokkiaine lukiossa;) Kiitos Sirpa-ope! Mutta täällä mä osasin hyvin! :D Olisipa Sirpa katsonut ja antanut parempaa lukion matikan arvosanaa, hhah! No täällä ei oikeastaan laskettu, vaan miten kirjoitettiin numeroita jne. :)

Huomisaamulla olisi tiedossa taas open sijaishommaa: taas enkkua, mutta vielä pienimmille eli vaan A B C D.. no problem! :)

Ainiin tuli pelattua vähän jalkapalloa!!! MUTTA AIVAN HUONO PALLO :( Ei oikeastaan pystytty pelata kunnolla... ja täällä ei ole hyvää urheilumahdollisuutta, mikä harmittaa niin paljon ! No yritän saada korjattua tota tämän talon kuntopyörää... että saisin urheilla!

En kai ole kertonut edellisissä postauksissa, että täällä talossa on 2 kotiapulaista, joka pesee pyykkejä ja tekee ruokaa. Ja toinen heistä siivoaa ja pitää kodin siistiksi. Ja täällä asustelee myös hullu kissa, joka hyppää joskus yhtäkkiä ihmisten kimppuun, muttei kuitenkaan pure tai jotain:)

Heiimoikkka!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti